torsdag, mars 29

du får prata med mig lite oftare när jag är online på msn, så att jag blir påmind

Min bror M är så rolig. Jag är rolig med honom. Vi ses inte lika ofta nu som förr, mest beroende på att han är upptagen (med diverse saker). Men när vi träffas är det som finns mellan oss så lätt att ta upp, så väl grundlagt, vilket egentligen är lite konstigt för när vi var mindre var avståndet mellan oss på ett sätt större. Ett umgänge så naturligt och okonstlat och med så mycket skratt. Jag är så van vid att han är upptagen att jag knappt börjar prata med honom på msn längre, men sist när vi sågs ett kort tag i helgen sa han:

- Du får prata med mig lite oftare när jag är online på msn, så att jag blir påmind (skratt).

Fast det var ju allvarligt menat också. Jag ska påminna honom om att jag finns. Ändå är det han som ringt mig de senaste gångerna.

Inga kommentarer: