fredag, mars 2

little miss sunshine

L och H undrade om vi skulle gå på bio ikväll. Och jag sa ja, mest för att träffa dem och egentligen väldigt lite för att se en film. Det är lustigt hur sådant där kan ändras. Går ytterst sällan på bio nuförtiden och ser ytterst sällan film på något annat sätt/ställe heller. Förr kollade jag mycket mer, och tyckte verkligen om det också. Men nu är det sällan något som berör, precis som om kraven har ökat väsentligt på vad som är sevärt och inte. Vi såg iaf Little Miss Sunshine. En komedi enligt vissa, men mest tragik enligt mig. Ingen höjdarfilm direkt, även om dialogen och vissa scener var rätt välskrivna.

För övrigt hjälpte jag H häromdagen att installera/skaffa msn. Hon ringde och frågade hur man gjorde och det kändes bra att jag, med min begränsade erfarenhet av sådant, kunde hjälpa någon med något datorrelaterat :-)

Inga kommentarer: