måndag, mars 12

fler repliker man inte hör så ofta

Jag må vara lättroad ibland :-) Fler repliker saxade från DN (Swanberg):

Jag gillar att bli uppringd av unga trevliga telefonförsäljare och få en rejäl pratstund i något intressant ämne.

Jag tycker att kvällstidningarnas löpsedlar ger en ganska god sammanfattning av det viktigaste som hänt.

Jag tror att den bekvämaste och finaste tiden i mitt liv var dom där månaderna dom höll på med stambyte i huset där jag bor.

Jag tycker nog att Sveriges Television sköter sitt uppdrag riktigt bra men dom kunde köra trailers för kommande program lite oftare.

Jag tror nog att vi i kön bakom har mycket att lära av den kund som vågar ta en rejäl policydiskussion med kassörskan om extrapriset på någon specifik vara och huruvida erbjudandet upphörde dagen innan eller ej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart!!
Min favorit är helt klart den med kvällstidningarnas löpsedlar.
Det är härligt att vara lättroad!! ;)

Richard