onsdag, september 21

it's all about the distance.

(annan vinkel av samma blomma jag visat förut.) vet inte vad den heter men polkaviol känns som ett passande namn :-)
tagetes. just det här fotot påminner mkt om marsipanblommor, tycker jag.

min förkylning har tilltagit, iaf vad gäller snuvan. fast inget halsont längre och huvudvärken är bättre och ingen feber fast det känns så av och till men det är ju inte helt ovanligt för mig. vi har precis bytt till vintertäcke också, för att jag frös så på kvällarna, men inatt kände jag mig jättevarm.

4 kommentarer:

Maria sa...

Polkaviol var ett bra namn! Och ambitiöst med olika täcken på sommar och vinter:)

Lina sa...

funkar inte för oss annars, vintertäcket blir alldeles för varmt på sommaren, fast vissa kör ju helt utan täcke på sommaren, men jag vill gärna ha lite tyngd :-)

gillar förresten också att lukta i böcker :-)

Maria sa...

Jag har alltid tjockt varmt täcke, fryser alltid:)

Lina sa...

jo, det ante mig :-)