torsdag, september 29

brittsommaren inledd.

imorgon efter jobbet blir det födelsedagsfirande av Js mamma som fyller 61. jag tänkte ta pendeln från karlberg och sen buss från södertälje hamn, tar sin lilla tid men tycker ändå det är skönare än att sitta i bilkö som det högst troligen är en fredag em :-) och på lördag blir det kista för att gratta min pappa som fyller 57 år. snart 60, alltså, men det känns inte så för mina föräldrar känns så unga i sinne och beteende. en viktig sak är nog att ha både barnasinne och allvar/djup i sig. egentligen hade vi tänkt gå på godthem (som f12-gruppen nu tagit över) och äta plankstek, som de nu infört igen, men det var fullbokat när jag kollade, passade dock på att boka på mammas födelsedag ist om en månad, så nu ska vi fixa grillat med goda tillbehör tillsammans hemma hos dem ist. glädjer mig.

Inga kommentarer: