tisdag, september 27

trångt om saligheten.

citat från en man vi mötte på cykel ikväll. det var lite trångt pga att en del av trottoaren ockuperades av stängsel.

brittsommarprognosen till helgen verkar hålla i sig. sen verkar det bli kallare igen. kan bara cykla max två veckor till ändå, eftersom jag satt 18e oktober, då jag ramlade så läskigt förra året, som maxdatum. sen blir det påfyllning av sl-kort (som vilat i lådan sen slutet av mars) och ryggsäck ist för väska som jag har nu eftersom den ändå åker korg och inte tynger min rygg snett. de gånger jag åkt kommunalt nu känner jag direkt att jag får ont i ryggen av att ha väska så på ena sidan, så ryggsäck är det som gäller sen.


vi har precis kollat gårdagens ensam mamma söker. det börjar arta sig lite nu :-)



hazel
min favvonöt. men den ska vara rostad :-)

4 kommentarer:

Maria sa...

Bra bokval där till höger:) Den är lite långsam men fin tycker jag. Levande porträtt.

Rostar du nötterna och äter dem som snacks sen eller har du dem i något?

Lina sa...

ja, har bara läst 30 sidor men den känns bra.

som snacks.

Lina sa...

det var mest på rek. från dig som jag läser den, by the way :-)

förresten, den där grejen du nämnde förut den 29e oktober, är den fortfarande aktuell?

Maria sa...

Absolut, inbjudan kommer någon gång nästa vecka:)