torsdag, september 1

first of september.

fast hösten har varit här ett bra tag, alldeles för tidigt för min smak. just den här tiden när det blir kallt om morgnarna och kvällarna skulle jag nog helst byta bort (faktiskt hellre än kylan i december och januari) mot medelhavsvärmen som är där nu. verkar iofs som om det ska bli lite varmare igen här nästa vecka, bara skönt isf, så jag som helst går i barfotaskor ett tag till slipper frysa lite emellanåt.

två presenter inhandlade och klara igår, blev iaf nöjd med det ena köpet (även om det kanske blev lite dyrare än jag tänkt) :-) och jag har en idé om en av de andra två återstående presenterna...

hade ett presentkort på h&m på 50 kr som bara gällde denna vecka så jag var där igår igen också, hittade två toppar på rea och ett par trosor som var jättesköna, och snygga med, vilket inte är så vanligt för mig. blev 90 kr totalt, dvs 40 kr för mig att betala för dessa tre saker!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilken vacker blomma, vad heter den?

Verkligen billiga kläder!

Lina sa...

vet faktiskt inte vad den heter.

ja, det var det sannerligen, topparna kostade 20 och 30 kr styck innan min "personal"rabatt.