söndag, december 25

found.

hittade till min förvåning och glädje de kex jag letat efter ett tag nu på ica kvantum i liljeholmen när jag var där idag. har kollat där förut så antingen missade jag dem då eller så har de fått in dem senare. vi verkar dela förpackning med nåt arabland, att döma av texten (annan sidan av förpackningen):

rolig dag i fredags hos mamma&pappa, vi bakade hela eftermiddagen och avslutade med en jättegod lasagne till middag. fick ett spel, plugget, i julklapp av mamma, och det invigde vi igår, jag&J i lag mot erica&klas och Js mamma och andra svåger. samma tillverkare, grandpa, som sthlms-spelet, och jag tyckte nog det var roligare. vi spelade också qube, ett annat frågespel, som J fick i julklapp och vi vann båda med knapp marginal.

den här dagen har bara försvunnit: vi gick upp runt halv nio, jag plockade och fixade lite, åt frukost, kollade bloggar, sen en prommis med handling, några turer ned till tvättstugan samtidigt som jag lagade saffranspannkaka och satt mer vid datorn, vikning/sortering av tvätt, ringde mamma, och nu är klockan fem. jag hade tänkt sova middag idag men det får bli tidigare läggning ist. nu: en liten tur ut igen.

2 kommentarer:

Patricia sa...

Hej =)

Tunikan är köpt på Vero Moda för några månader sedan... Vet inte om den finns kvar dock =(

Kram

Lina sa...

tack! då ska jag kolla där.