onsdag, december 21

nej, mandeln i gröten är inte tillräckligt intressant.

svar på trissreklamens fråga. illustrerar rätt bra hur jag känner otålighet/tristess/understimulans ibland. vidare, nytt, mer. vem får mandeln, liksom. kunde inte bry mig mindre :-) kan även gälla andra större saker men är det områden där jag är totalt ointressad blir det samma ändå, kan även spela roll vem det är som berättar/på vilket sätt det görs, många gånger är det förresten kanske det som styr, för jag tycker jag lätt fångas av vitt skilda ämnen. och garanterat finns det folk som tycker det är totalt ointressant att läsa om andras liv på bloggar, vilket jag finner högst intressant och underhållande.

den senaste veckan har det verkligen känts att det är som mörkast nu, mest på morgnarna, tycker jag. men imorgon (eller fredag kanske det blir) vänder det ju och blir ljusare. jag gillar ljus/et.

Inga kommentarer: