söndag, december 4

lyckad lördagkväll.




var jättelyckat igår hos mina föräldrar. vi spelade alfapet efter toppklippning och mat. niklas var jätteduktig och la egna ord (bl a la han till -til till rep=reptil), han som annars är väldigt svår att aktivera. hade roligare än på länge!

fick med mig alla mina gamla spelkulor hem som jag tänkte jag kunde göra nåt fint av. blev att jag la alla små och några mellanstora i en vas men de större ska ned i källarförrådet så länge. minns särskilt den prickiga sorten som kallades tuggummi.

idag har bara försvunnit fast vi inte gjort nånting, inte klokt vad snabbt en dag går nuförtiden. vi gick en promenad på nån timme iförmiddags i solen och jag sov väl bort en och en halv timme på J medan han kollade på river cottage. annars bara matlagning, lite plock och så ja, bloggkoll, förstås :-)

Inga kommentarer: