torsdag, februari 23

årlig besiktning (av vissa delar av mig).

hör inte till vanligheterna att jag startar datorn innan jobbet men om en stund ska jag bege mig till s:t göran för det årliga läkarbesöket på endokrinmottagningen (diabetes räknas ju som en sådan sjukdom och hör således dit), vilket gör att det blev lite extra tid nu på morgonen. har tänkt utnyttja den till att gå åtminstone en del av vägen dit, tar väl en timme om jag går hela.

och stort grattis till victoria&daniel! kul att det blev en prinsessa som jag hade hoppats.
nu väntar jag på namnet och barnvagnsmodellen(erna) :-)

glömde förtälja i helgrapporten att jag ju fyndade ett par manchesterbyxor i typ brons med knappar längst ned på benen på kappahl för 50 kr!

på lördag kommer mina kompisar karro och annika med sina respektive hit på middag, var (som vanligt) länge sen vi sågs. dock blev jag förkyld igår igen (!), så den hoppas jag ska bli bättre.

Inga kommentarer: