söndag, februari 12

in spite of.

igår var jag på kul 3-årskalas för marias äldsta dotter, som är så frammåt. och lillasyster blir bara sötare och sötare. nästa helg ska jag träffa maria och båda döttrarna igen här i närheten och leka och kolla på djur på en 4h-gård, så då blir det ännu mer barnumgänge :-)

och idag har vi åkt skridskor på östermalms ip igen, eller igen för mig men första gången för J där. v
ar jättefin helt nyspolad is när vi kom men den blev sämre med solen, som verkligen värmde och strålade, och antalet åkare.

på hemvägen såg jag att coop hade ett helgerbjudande om entrecote för 99 kr/kg så vi gick in där och köpte en bit plus pulver-bearnaisås (jag föredrar ju just pulver) och brysselkål till. tänkte jag skulle prova att helungssteka den, entrecoten, alltså.


hittade den här länken där man kan lyssna på hela kill your darlings (anine bing som sjunger) skiva. tycker den här musiken, precis som en strålande sol, liksom gör mig både gott och ont. drar fram både jobbiga och bra saker top mind.

Inga kommentarer: