måndag, mars 19

11 flaskor deo från buzzador.





hämtade ut ett paket från buzzador idag. innehöll 1 stor och 10 små flaskor nivea pure&sensitive deo. kan ibland få klåda runt armhålan, kanske inte beror på vilken deo jag använder, utan mer på torrhet, vet ej, men ska ändå bli kul att testa denna och se om jag märker nån skillnad.
minus redan nu tycker jag dock för att den inte luktar gott (parfymfri).


verkligen rätt dag att inte cykla på när det blev lite snö&köld-bakslag imorse. vi hade möte med en underleverantör i enskede imorse så jag åkte direkt dit kommunalt (tväris till gullmars och sen tunnelbana till skogskyrkogården).

hittade ett nytt bröd på coop idag som var jättegott.
kom från ett medlemsägt bageri (i halmstad) och inte ett vinststrivande företag, enligt hemsidan. vet inte om det gör nån skillnad iofs men tycker det är bra med konkurrens, större utbud och fler leverantörer av bröd, som är en av mina favoritråvaror.

Inga kommentarer: