tisdag, mars 20

fint i många variationer med enkla medel.



tips på en sida jag hittat nyligen där man väldigt enkelt kan göra roliga och väldigt fina saker med sina foton (t ex grattis-kort): befunky. ovanstående på mamma, pappa och mig och ett från new york har jag gjort om där. provade att göra om det på pappa&mig till vintage men det blev inte så stor skillnad :-) för övrigt tycker jag inte det syns för fem öre att det är jag på bilden.

läste på en blogg att det kommit en ny ballerina: marängsviss, samt även en ny singoalla: cheescake jordgubb. skulle tacka ja till att smaka en kaka av varje men ingen av de lockar sådär jättemkt till köp faktiskt.

tycker många av plaggen i lindex nya kollektion:
gwyneth paltrow in modern preppy ser så fina ut att jag funderar på en tur till lindex imorgon när de släpps. Länk
glömde kvällens musik, men den kommer här: halo med beyoncé. speciellt gillar jag början. den här har också nåt speciellt: 114 med the majority says (från viasat-reklamen).

Inga kommentarer: