torsdag, oktober 25

med hopp om att kylan är tillfällig - vill kunna cykla LITE till :-)

J fyllde år (36 st :-)) igår så hans föräldrar, erica&klas och även niklas och mina föräldrar (de undrade om de fick bjuda J och mig på middag ute imorgon men J tyckte de kunde komma också igår ist) var här på trevligt fika. man brukar säga att man är stolt över sina barn men när vi träffas så här känner jag viss stolthet över mina föräldrar - det är en väldigt fin känsla. blev inget prat om erica&klas usa-resa som jag hade väntat mig men det blir det säkert på söndag då vi ses igen. jag skulle själv vilja åka till framför allt san fransisco men även på highway 1 mellan sf och la som sägs vara så fin. såg att carola är där nu och fina bilder på hennes blogg.

kollade på den lilla videon hovet lagt ut med förlovningsmeddelandet från madeleine och chris och slogs av hur lik victoria hon låter. tycker även hon är mer lik victoria till utseendet nu. blev emellertid nog lite förvånad över att de ska gifta sig före carl-philip och sofia. 
  
blev klar tidigare än förväntat idag vilket känns skönt då jag inte känner mig helt bra plus att jag vet att det blir sent (senare) imorgon. nu cykel hem (försiktigt, ja) och kolla på veckans brott, tror jag allt, kanske liggandes på J. brukar inte göra det om det är nåt program jag gärna vill se eftersom man (iaf inte jag) ser så bra på snedden men idag tror jag det är läge för det iaf.  

Inga kommentarer: