måndag, oktober 1

daisy, clean och sickla.

sakerna jag köpte på ebay (plus en clean warm cotton-parfym som present till mamma som hon önskar) ses på översta bilden. läste på en blogg om parfymen daisy (som jag också tycker är ett jättefint namn - om man bor i ett engelsktspråkigt land) från marc jacobs och luktade på den nu när vi flög till spanien nyligen och gillade även om min favoritparfym nog fortfarande är clean (flera av deras varianter). handkrämen luktade precis som parfymen.

blev en liten tur till sickla igår. köpkvarteret hade inte öppnat när vi kom dit kl 10 så vi gick en runda i området och upp på hammarbybacken som bjöd på lite utsikt, i bemärkelsen att jag trodde den var högre :-) köpte sen även för första gången juice på naked juice bar som jag hört och läst så bra om, men tyckte den var sådär, liksom inget speciellt. och havrebollen smakade inte så mkt, tror iofs de skulle vara lite nyttigare, mindre sötade och med honung ist för socker, men det tilltalade inte mig.

Inga kommentarer: