onsdag, september 15

en rutinerad patenträv.

(citat ur dagens dagens industri. som bekant samlar jag ju på roliga uttryck.)

var ju tvungen att åka kommunalt imorse pga regnet och såg reklam för den här cd:n på tunnelbanan (var också där jag läste di över axeln på en man). kom ihåg att jag också läste om den i senaste cafétidningen vi fick på tv-inspelningen i fredags. sista låten faller mig i smaken.

såg även att säkert släppte en ny skiva idag, gillar så denna med henne. ingen låt som fastnade direkt av dem på nya skivan men det brukar ta några gånger med hennes låtar för mig.

dagens tanke av hypokondriska mig: att förklaringen till min ansträngda andning sen en tid tillbaka skulle kunna bero på vätska i lungorna. hittade inte mycket mer än hjärtsvikt som anledning vid googling och det är ju högre risk iom diabetesen...om det fortsätter så här ska jag iaf ta upp det med diabetesläkaren nästa gång jag ska dit.

sitter annars och väntar på middagen som är i ugnen...är hungrig och trött...

Inga kommentarer: