onsdag, oktober 19

blött och blöt.


har börjat använda glasögonen (som jag inte använt på massa massa år) igen framför datorn om jag sitter länge då jag tycker att jag kisar.

fina koftan (från lindex) jag inte heller använt på länge men återupptäckt. passar perfekt på jobbet med den här tjockleken eftersom det ofta är kallt där. att cykla med är fortfarande för varmt :-)

snacka om att jag blev genomblöt när jag cyklade hem igår. väskan och skorna jag hade är fortfarande fuktiga. kändes nästan som om jag badat med kläder på, iaf underkroppen. men det roliga var att jag kände mig ändå rätt avslappnad, blev liksom inte ens irriterad, trots att jag aldrig blivit så blöt förut :-) men idag klarade jag mig torrskodd.


dagens roligaste nya varor: chorizofalukorv och kexchoklad marianne (fazer) såklart köpte jag :-) den sista var väldigt god.

Inga kommentarer: