söndag, oktober 30

det kan du få men vi kan inte garantera att det blir gott :-)

fick en tid hos läkaren på vc i fredags men som jag förväntat mig fick jag inget direkt besked om vad det kunde vara, han trodde iaf inte att det var nåt som härrörde från magen utan mer rörelseapparaten, men vad eller hur kunde han ju inte säga...men det har blivit bättre nu, känns mindre.

igår var jag på 30årsfest för min kompis maria och hennes kompis sandra (som jag också känner lite grand) på jakobsbergs gård i bredäng. de bjöd på god mat och det var allmänt trevligt med prat (den roliga rubriken är en kommentar en tjej fått när hon bett om nåt annat specifikt än det som fanns på menyn på en restaurang) och lite bebisgos med marias yngsta dotter även denna gång, fast nu höll hon sig vaken, förra gången vi träffades (middag på o'learys) somnade hon ju i min famn, gofisen :-)


i fredags kväll åkte jag med J för att hälsa på hans pappa som är mkt bättre nu men kvar på sjukhuset, sen hem till dem där syrran anna från östersund, som kom ner pga pappans tillstånd, också var så det blev hon plus sönerna (som mannen körde ned och lämnat eftersom han skulle på jobb i gbg) och mamman som fikade en stund. erica&klas skulle också kommit men ångrade sig, så ist blev/blir det att vi åker dit idag igen på middag allihopa (plus att J vill att vi åker förbi sjukhuset också). anna sa att vi fick välja på att göra förrätt eller efterrätt men såklart ville jag göra dumlekladdkakan så att jag får äta den även denna helg :-) så god!

Inga kommentarer: