torsdag, april 21

ingen hade behövt fråga mig hur jag mådde idag. för det syntes.


cyklade in och mötte upp J som hade halvdag idag. vi åt lunch på grill på drottninggatan. köttfärssås är ju en av mina favoriträtter men det är sällan jag väljer att äta det ute. men idag hade grill den rätten som ett av sina tre lunchalternativ så det blev lite mix av sånt plus lite lammstek med potatisgratäng och så lite torskrygg. köttfärssåsen var nog det godaste :-) sen promenerade vi hem via barnhusbron och kronobergsparken (där vi åt nya daim päron som var godare än originalet) i första härliga sommarvädersdagen som det var idag. satt en stund vid en brygga på lilla essingen. det var en alldeles perfekt lagom aktivitet. och en sån där dag när allt känns bra. fint. mjukt. varmt. len hud mot mina fingrar och en arm runt mig när jag ledde cykeln. skrattigt trött. en sån dag jag vet att jag kommer minnas. just för att det är få som känns så himla bra.

Inga kommentarer: