lördag, april 9

på jobbet.

är på jobbet och kör en plasmidisolering. känns skönast att beta av dessa isoleringar så snabbt som möjligt så jag har kört tre denna vecka, dessutom tycker jag det är rätt skönt att vara här nästan själv :-) måste hit en kortis imorgon också eftersom proverna ska ligga på skak över natt men då hoppas jag få med mig J, så blir det som en utflykt :-)

han bad om ursäkt på ett mer acceptabelt sätt när han kom hem igår, och det kändes iaf lite som om han förstod hur han sårat mig. sen kom hans kompisar åsa&håkan (som jag oftast felkallar håsan&åka :-) och som förresten nu också känns som lika mycket som mina kompisar) och axis på middag hos oss. det blev trevligt och skrattigt. och gott; kreolsk gryta för tredje gången i livet (alla sen i september förra året).

Inga kommentarer: