söndag, april 24

påskledigt.




lite fler m&m-kulor. förut var dessa en av mina favoritgodisar. gillar de fortfarande men inte lika mycket. besökte m&m-center när vi var i new york och det var kul. i usa finns ju flera sorter och jag köpte lite olika (bl a mandel och jordnötssmör) och fick allt i en liten söt påse som jag uppskattade mycket :-) är en väldigt kul grej detta med att man kan designa egna, bestämma färg och text iaf, på deras hemsida också, tycker jag.

vi åkte till pershagen med erica&klas igår och grillade korv och åt lite påskmat. en kompis till erica kom också till middagen och jag tyckte hon påminde så mycket om camilla läckberg, så bara det var roligt :-) sen berättade hon bl a intressant om kuba där hon varit när hon läste kursen global hälsa på ki.


iförrgår blev det cykling till kista. skulle vattna hos mamma&pappa som är i båstad över påsken. blev en halvdagsuflykt (knappt fyra mil t&r), väldigt krångligt att ta sig över järvafältet eftersom de bygger så mycket där plus att vi körde fel men annars kändes det inte speciellt långt. vi satt en stund på deras altan i solen och pausade också på mcdonalds i rissne på hemvägen. (smakade nya hamburgaren, 1955 burger, som var helt okej.) långfredagen var ju också en solig dag men vinden kylde lite så det var rätt lagom att cykla vädermässigt. fick verkligen färg i ansiktet efter alla timmar ute. och det var kul att se lite nytt också, var jättelänge sen jag cyklade i dessa områden, och vissa helt nya, byggs ju så mycket nytt överallt.

inget planerat idag annat än handling och att vara ute i det sköna vädret...idag har jag satt på mig shorts och linne och det kunde jag haft i går med, iaf så länge man är i lä i solen.

Inga kommentarer: