måndag, april 11

ledig vecka.

J följde med mig till jobbet igår och på vägen dit stötte vi på en ovanlig blandrashund: vit schäfer/collie/border collie/golden. innan ägaren sa vad det var gissade jag på korsning mellan schäfer och collie, fast den var väldigt smal. visste inte ens att det fanns nåt som hette vit schäfer.

efter promenad och handling på hemvägen blev det cykelpremiär för min del och idag även springpremiär efter frukost. har duschat och ska börja packa till vemdalen har jag tänkt och ev. ta en sväng till biblioteket i alvik, men jag känner mig trött så vila blir det nog också :-) känns jätteskönt nu att bara vara hemma tre dagar innan vemdalen. (ev. blir det lite mer jobb nästa vecka.)

1 kommentar:

Nina sa...

Tack så jätte mycket! Är en väldigt lycklig mamma till två just nu =)